Friday, November 28, 2008

Kunne ingen advart meg..

..før jeg switchet innom Senkveld med Thomas og Harald - om at Barne Brøndbo skulle synge Deilig er jorden? Den derre stemmen hans egner seg til nød kanskje til sanger som "Rompa mi" o.l for den som liker sånt, og jeg har liksom alltid trodd at opptredener fra D.D.E forutsetter at man har høy promille, men jeg liker dem jo ikke uansett så hva vet jeg.. Men i alle fall - den dere hese grisestemmen hans som mest av alt høres ut som en som sitter på dass og trøkker - og så atpåtil med et totalt malplassert forsøk på en slags vibrato.. Nei det må være den desidert verste versjonen av deilig av jorden jeg har hørt (begynnelsen av iallfall, unødvendig å si at jeg skrudde av så raskt jeg bare klarte) noensinne og en kjip avslutning på fredagskvelden.. haha.. Huffameg. Tror jeg fortsetter med å la være å se på Senveld på fredager.

Forresten så følte jeg at jeg hørtes skikkelig fisefin og sur ut nå. Og det er jeg ikke - jeg kunne t.o.m vært typen til å se hele fremførelsen ferdig for underholdnings skyld. Og jeg syns Kristian Valen snarest burde lage en parodi på dette, som egentlig allerede lignet en parodi. Men ørene mine var ikke i humør til å takle det i kveld. Natta!

No comments: