Sunday, November 2, 2008

Ånei

Passer så dårlig at du er litt rødprikkete og feberhet nå Jonas.. men han virker jo frisk, så jeg får måle feber og antall prikker i morgen tidlig og se det an, det kan jo være eksem også? :S
Jeg har hjemmeeksamen i morgen, og det passer meg så dårlig om han skal være hjemme. Selv om Hicham passer han så har jeg ikke bærbar pc, så jeg må liksom sitte i stua sammen med dem og en pc som er verdens tregeste og trenger formatering. Bruker ca. 5 minutter på et googlesøk jo...:\

At jeg ikke har hatt vett til å skaffe meg en bærbar pc.. :S
Jeg kunne jo spasert inn på elkjøp og kjøpt en i morra, hadde jeg hatt råd.
Veldig uaktuelt å sitte på pc-sal på skolen, det er jo enda verre, stappfullt, glovarmt, vonde stoler og 40 stk som klamprer på tastatur og hoster..

Ellers har jeg bakt et brød i dag. Det ble ganske vellykket, så kanskje jeg skal bake flere og fryse ned. Bare jeg blir ferdig med denne eksamenen da, dvs. onsdag.

No comments: