Sunday, November 16, 2008

eksamensnerver før eksamenslesingen har begynt?

Akkurat nå er jeg litt overveldet over hvor mye jeg har å gjøre for tiden, at jeg ligger etter på alle områder, men ikke på den sedvanlige jada-det-ordner-seg-eirin-måten men mer på den uææ-panikk-jeg-ligger-etter-måten som egentlig er mer typisk for blant annet søstera mi Ingvild, herregud så slitsomt det må være å føle det slik hele tiden, håper det ikke er sånn jeg skal være fra nå av, at dette er mitt liv som student? *pust*

Og ikke minst er jeg sur og skuffet fordi papyrus skrev de hadde pc-en min på lager når den ble bestilt, og nå, plutselig etter at den er kjøpt og betalt, så har de det ikke likevel og jeg må vente til minst 4/12??! Hva er det for slags tull da? Jeg hadde liksom satt den pc-ankomsten som en slags siste frist for når jeg rett og slett måtte ta meg grundig sammen og jobbe målbevisst fra jeg leverer Jonas i bhg til han hentes, og også etter at han har lagt seg.. begynne å lese til eksamen. Ja - fordi det har jeg faktisk ikke fått gjort enda! Ikke denne eksamenen iallfall. Og det er denne jeg frykter. Skoleeksamen. Huff og Huff. Jeg har liksom overbevist meg selv om at det er umulig å få jobbet skikkelig uten en bærbar, og nå som jeg plutselig ikke får denne bærbare på en stund så blir jo alt.. ja, umulig! Uææ. Nei, skjerp deg Eirin. Ta deg sammen. I morgen må jeg begynne. Skulle gjerne begynt i dag, sånn som nå når Jonas skal ta seg en lur, men jeg har faktisk masse annet å gjøre. Og den luren blir jo ikke så lang. Så jeg bør gå nå, og ikke sitte her og kaste bort tiden.

1 comment:

hildeG said...

Slapp av, den kommer i morra :-)