Monday, November 17, 2008

litterært bloggermeme!

Inspirert av mammas hagegale bloggermeme så lager jeg et litterært bloggermeme! Fullt av banale sps.mål og ja... men jeg liker å lese hva andre liker å lese jeg da :) Jeg har nok ingen lesere i denne bloggen, enda,(ikke gjør jeg noe for å få det heller gitt ;)) men jeg kan jo svare selv, og kanskje mamma svarer :P

1. Tror du at du kunne skrevet en bok? Har du lyst? Hva slags bok ville det vært?
2. Nevn minst en forfatter du beundrer, og hvorfor
3. Hva er den siste boken du leste og hva er den neste boken du planlegger å lese?

4. Boken som:
a) anbefales på det sterkeste
b) fikk deg til å gråte
c) fikk deg til å le
d) gjorde deg flau eller uvel
e) er oppskrytt etter din mening
f) du aldri har klart å fullføre

5. Har du orden i bokhylla? Har du et system, og i så fall hva for slags?
6. Hvilke språk leser du på?
7. Hvor kjøper du bøker?
8. Hva ville tittelen vært på boken om ditt liv? ;)

1 comment:

hildeG said...

har blogga denne - kanskje du får noen flere lesere også? ;-)